توصیه های درمان طبیعی به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

توصیه های درمان طبیعی به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4

شب خوبی، آقا من در مرحله 4 نارسایی کلیه هستم و من به دنبال توصیه های در مورد درمان بهتر است. آیا می توانید به من مشاوره مفیدی بدهید؟

برای مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، هنوز هم شانس آنها برای بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی به منظور جلوگیری از دیالیز وجود دارد. علاوه بر این، بیماران باید یک رژیم غذایی کلیوی و یک سبک زندگی سالم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه داشته باشند. برای اطلاعات دقیق تر درباره رژیم غذایی و عادات زندگی می توانید با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

در همین حال، بیماران همچنین نیاز به درمان های در دسترس برای بهبود عملکرد کلیه. به عنوان مثال، درمان با سم زدایی، درمان مکسیبیزیا، حمام پا، درمان چرخه ای، درمان پزشکی دهان و دندان چینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می تواند به بیماران کمک کند تا مواد شیمیایی را از بین ببرند، گردش خون را تسریع می کنند، خون را تخریب می کنند استاز، تقویت ایمنی و توانایی خودپالایش کلیه، ترمیم سلول های ذاتی بیمار، اما نه necrotic، بافت کلیه، و غیره

تمام این درمان ها در درمان بیماران عوارض جانبی کمتری دارند. در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ که درمان برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، مبتنی بر شرایط بیمار صحیح است. به طوری که بیماران می توانند به یک اثر بهتر برسند.

بر اساس گزارش های بالینی، بسیاری از بیماران که در بیمارستان کلیه بیماری شیدیا ژوآن درمان شده اند امروزه زندگی عادی را تجربه می کنند. و هیچ نیازی به دیالیز نیست.

آیا شما رنج می برید مرحله 4 نارسایی کلیه؟ آیا شما برای درمان های طبیعی تحقیق می کنید؟ اگر چنین است، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا با ما تماس بگیرید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: